رسالت انقلابی

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

رسالت انقلابی

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

رسالت انقلابی
بسم الله الرحمن الرحیم
راه مقابله با جنگ نرم دشمن وابزارهای همچون ماهواره و رسانه های تبلیغاتی دشمن فقط و فقط تحلیل و روشنگری هدف های شوم این ابزار هاست .
ما باید از این ابزار های ارتباطی به نحو احسن استفاده کنیم برای ترویج دین مبین اسلام در سرتاسر جهان که وبلاگ یکی از این ابزار می باشد که میتوان به راحتی حرف اسلام را نشر داد .
هرکس در هرجایگاهی که هست رسالتی دارد که باید به آن رسالت عمل کند .
امام خامنه ای :
ای سید و مولای ما پیش خدای متعال گواهی بده که ما در راه اسلام تا آخرین نفس ایستاده ایم...

پیام های کوتاه
Weekly Saying
" And those who annoy the believing men and the believing women undeservedly, they indeed bear the guilt of slander and manifest sin."
(The Holy Quran, 33:58)

Cartoons new

terrorISM and zionISM

No war on Syria

Boycott Israel Campaign

Boycott Israel Campaign

authors
recent comments

خدایا من کوچکم، ضعیفم، ناچیزم، پر کاهی در مقابل طوفانها هستم به من به دیده عبرت ببین تا ناچیزی خود را احساس نمایم. خدایا دردمندم روحم از شدت درد صیحه می‌زند، احساسم شعله می‌کشد، تبلم می‌خروشد. دیگر آرزویی ندارم، احساس می‌کنم که این دنیا دیگر جای من نیست، با همه وداع می‌کنم، می‌خواهم فقط برای خدای خود تنها باشم. خدایا بسوی تو می‌آیم مرا در جوار خود سنگی ده معبودا...

وصیت نامه شهید کاظم طاهریان
بسم رب الشهدا و الصدیقین
«لا تحسبن الذین یقتل فی سبیل‌ا... اموات بل احیاء و لکن لاتسمعون»شهید کاظم طاهریان
«و آنان را که در راه خدا کشته می‌شوند مرده نگیرید بلکه آنها زنده‌اند ولی شما درک نمی‌کنید» (بقره آیه 55)
آری، من سربازم، سرباز یکی از دشتهای سرسبز شمال رفته تا کوههای سر به فلک رفته و هوای سرد کردستان ؟؟؟ خوزستان آمده‌ام تا به جهانیان اثبات کنم که اسلام فرزندانی دارد که از مکتبش و از ناموس خود دفاع می‌کند، بله من سربازم سربازی که می‌خواهد پرچم اسلام را در سراسر جهانیان به اهتزاز درآورد تا با خون خود این مزدوران آمریکائی را بیرون کند. چون مولایمان علی(ع) می‌فرماید: «دلیل ؟؟؟ کسانی می‌باشند که بیگانه‌ای بر کوچه و خیابان آنها تاخت و تاز نماید و هیچ نگویند».
خداوند در این دنیا نتوانستم آنطور که تو می‌خواهی زندگی نمایم. پس مرگم را آنچنان قرار ده که لااقل کفاره گناهان کبیره و صغیره‌ام باشد. خدایا مرا از بلای غرور و خودخواهی نجات ده تا حقایق وجودم را ببینم و جمال و زیبایی تو را مشاهده نمایم.
خدایا من کوچکم، ضعیفم، ناچیزم، پر کاهی در مقابل طوفانها هستم به من به دیده عبرت ببین تا ناچیزی خود را احساس نمایم. خدایا دردمندم روحم از شدت درد صیحه می‌زند، احساسم شعله می‌کشد، تبلم می‌خروشد. دیگر آرزویی ندارم، احساس می‌کنم که این دنیا دیگر جای من نیست، با همه وداع می‌کنم، می‌خواهم فقط برای خدای خود تنها باشم. خدایا بسوی تو می‌آیم مرا در جوار خود سنگی ده معبودا...
معبودا آنرا که تو خود برانی و دورش سازی نزدیک کننده‌ای نیست و آنرا که تو بپذیری و مقرب درگاهش سازی دورکننده‌ای نخواهد بود. خدایا دشمنان اسلام را در تمام صفحه گیتی کور و ذلیل بگردان، خدایا لعنت فرست به جهانخواری آمریکا که رأس کفر و ؟؟؟ است و همچنان آمریکا و شوروی و اسرائیل و فرانسه که دین را به دنیا فروختند و باعث تحکیم و قدرت بخشیدن به قدرت چند روزه عراق شدند که اگر این دنیا پرستان نبودند که دور صدام را بگیرند برای سالها، حق و حکومت عدل به انزوا کشیده نمی‌شد و میدان برای بوزینه‌های صدام بازنمی‌گشت.
بارخدایا پدر و مادر و دیگر اعضای خانواده‌ام را همیشه سلامت بدار و در طول زندگی همیشه آنها را موفق بگردان و دیگر اقوام و تمامی امت حزب‌ا... را پایدار و سلامت بدار.
خدایا فرج دولت‌یار آقا مهدی(عج) را هرچه سریعتر برسان و سایه رهبر کبیر انقلاب این مرد بت‌شکن و ابراهیم زمان امام خمینی را برای ما نگهدار. پروردگاران شهیدان گلگون‌کفن را از ما خشنود بگردان و به رزمندگان صبری بزرگ عطا فرما.
تفنگم را بیاورید تا سینه دشمن را سوراخ کنم که دیگر تحمل این همه نامردی را ندارم، آخر این ملت آزادیخواه و حق‌پرست چه کرده است که این چنین ناجوانمردانه بسیج شده‌اند. ای مادرم کفنم را بیاور تا بپوشم که خون من از خون امام حسین(ع) زنگین‌تر نمی‌باشد. به جهانخواران شرق و غرب بگوئید که اگر خانه و کاشانه‌ام را به آتش بشکند اگر گلوله‌هایتان قلبم را سوراخ کند آرزوی ؟؟؟ ضعف و زبونی را به گور خواهید برد. مادرم قامتت را بلند بگیر و ندای ا... اکبر و خمینی رهبر سر ده که سخن ما پیروزی از قرآن و خدا می‌باشد. مادرم کوه باش و چون کوه استقامت کن لحظه‌ای از نام خدا غافل نشو که هرچه بکوشی بازهم کم است.
مادرم سلام بر تو که آخر بر احساس مادرانه‌ات پیروز شدی. مادرجان می‌دانم که داغ فرزند برای مادر خیلی مشکل است، ولی از شما انتظار دارم که مانند بانوی بزرگوار اسلام یعنی حضرت زینب(س) در برابر مشکلات و داغ فرزند استقامت خواهی کرد و دشمنان اسلام و منافقین بدانند که در هر زمانی مادرانی ؟؟؟ پیرو زینب(س) می‌باشند که فذرزندان خود را با افتخار هدیه اسلام کنند.
دو ؟؟؟ واقعاً در اینجا می‌بینیم که چه جوانهایی و چه انسانهایی شهید می‌شوند که ما در مقابل آنها چیزی نیستیم. آنها هستند که انقلاب را به پیروزی می‌رسانند و آنها هستند که تحت پیروزی رهبر کبیر انقلاب امام خمینی انقلاب را جهانی خواهند کرد و به کمک مستضعفین جهان خواهند شتافت. پس ای جوانان اگر می‌خواهید در دنیا روسپید باشید و خون شهدا پایمال نشود راهشان را ادامه دهید و به سوی جبهه‌ها بشتابید. والسلام علیکم و رحمت ا... و برکاته.
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی(عج) خمینی را نگهدار
برای فتح کربلا پیش به سوی جبهه‌ها
5/7/62
پیرانشهر، سردشت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۵
goalzahra

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

send comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی