رسالت انقلابی

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

رسالت انقلابی

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

رسالت انقلابی
بسم الله الرحمن الرحیم
راه مقابله با جنگ نرم دشمن وابزارهای همچون ماهواره و رسانه های تبلیغاتی دشمن فقط و فقط تحلیل و روشنگری هدف های شوم این ابزار هاست .
ما باید از این ابزار های ارتباطی به نحو احسن استفاده کنیم برای ترویج دین مبین اسلام در سرتاسر جهان که وبلاگ یکی از این ابزار می باشد که میتوان به راحتی حرف اسلام را نشر داد .
هرکس در هرجایگاهی که هست رسالتی دارد که باید به آن رسالت عمل کند .
امام خامنه ای :
ای سید و مولای ما پیش خدای متعال گواهی بده که ما در راه اسلام تا آخرین نفس ایستاده ایم...

پیام های کوتاه
Weekly Saying
" And those who annoy the believing men and the believing women undeservedly, they indeed bear the guilt of slander and manifest sin."
(The Holy Quran, 33:58)

Cartoons new

terrorISM and zionISM

No war on Syria

Boycott Israel Campaign

Boycott Israel Campaign

authors
recent comments
۱۸ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۴:۵۲

تبادل لینک با دوستان وبلاگ نویس

سلام دوستان عزیز

اگر وبلاگ یا سایتی دارید و مایل به تبادل لینک هستید ، وبلاگ های زیر را لینک کنید و اطلاع بدهید لینکتون کنم .

دوستانی که وبلاگ ندارند ، دوست دارند وبلاگی داشته باشند ، خوشحال می شوم کمک بکنم ...


1 - طلایه داران ظهور

yaranemammahdi.blogfa.com

2 - پایگاه اینترنتی یا زهرا(س)

yazahra.iran.sc

3 - سفرنامه عشق

fav90.blogfa.com

4 - نقطه ی وصل

yaransaleh.blogfa.com

5 - تجلی غدیر

dinbartar.mihanblog.com

6 - حکمت مطهر

hekmatmotahar91.blogfa.com

7- اهل قلم

ahleghalam.blog.ir

8 - تبسم آفتاب
http://goalzahra.blogfa.com/

9 - امام حسن مجتبی (ع)

http://imamhassan2.blogfa.com/

نظرات  (۶۴)

سلام

همه وبلاگهاتون رو لینک کردم

خوشحال میشم لینکم کنید

shiat-alzahra.blog.ir
پاسخ:
سلام
ممنونم
شما هم لینک شدید
سلام دوست عزیز
برای وبلاگهای ارزشیتون سپاسگزارم
لینک شدید
سلام.چطوری میتونم بادوستان تبادل لینک کنم؟
سلام خوب اگر وبلاگ دارید در بخش پیوندهای وبلاگ یا لینک دوستان
لینک وبلاگهای دیگران را قرار بدید بعد به اونا هم بگید لینک شمارو در وب قرار بدن
سلام همه وبلاگ هارو لینک کردم خوشحال میشم لینکم کنید
سلام همه وبلاگ هارو لینک کردم خوشحال میشم لینک کنید
۱۷ تیر ۹۲ ، ۰۰:۰۹ کسی از همین حوالی
سلام
فرصت نکردیم ممطالب رو مطالعه کنیم ولی تمام وبلاگ ها با استناد بر مطالب مفید شما در کلوب لینک شدند...
اگر با ما تبادل لینک داشته باشید ممنون میشیم

خدا قوت

التماس دعای ظهور و شهادت
۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۲۹ زینب ایرانی
واااااقعا ممنونم  برای وبلاگ ها
سلام لینک شدید با افتخار
اگه مایلید لینکم کنید

سلام دوستان به وبم سر بزنید تا باهم تبادل لینک کنیم

۰۵ شهریور ۹۲ ، ۰۹:۵۴ مسیح کردستانی
۰۵ شهریور ۹۲ ، ۰۹:۵۸ مسیح کردستانی
فقط واسه لینک ایران اس سی .... بلاگفا نذاشت .. گفتش این غیر اخلاقیه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من هم لینکشون کردم!:)
سلام شما با افتخار لینک شدید

سلام

شما خانومید؟اخه من اقایون رو لینک نمیکنم

www.niqab.blogfa.com

۱۸ شهریور ۹۲ ، ۱۰:۵۰ سرباز ولایت
سلام من همه وبلاگاتون رو لینک کردم ممنون میشم اگر لینکم کنید.
سوره 7 آیه 55
پروردگار خود را به زارى و نهانى بخوانید که او از حدگذرندگان را دوست نمى‏دارد
با سلام طرح جدید نسخه سایت آسمانی ها راهندازی شد منتظر دیدگاههای شما هستیم http://www.asemaniha.com/
۲۰ شهریور ۹۲ ، ۲۳:۱۱ فاظمه حکیمی

سلام


لینکشون کردم.


با تشکر!

سلام لینک کردم همه رو

شمام منو با نام یاربخت گرافیست لینک کنید

http://WWW.YARBAKHT.MIHANBLOG.COM


یاربخت گرافیست
سلاااااااااااااااااااااام


چشم.
۲۲ شهریور ۹۲ ، ۱۵:۰۰ مرضیه طاهری
سلام من لینک کردم شماهم لینک کنید لطفا.
ممنون
سلام
من همه 10 وبلاگ رو لینک کردم، لطفا اگه لینکم کردید اطلاع بدید،تشکر.
یا علی

همه ی وبلاگاتون رو لینک کردم خدابده برکت چه همه بود منم لینک کنیدااا

ببخشید ولی چرا این پایگاه اینترنتی یازهرا لینک نمیشه نمیدونم والا
پاسخ:
چون بلاگفا محدود کرده
۲۲ شهریور ۹۲ ، ۲۰:۰۶ فانوس خاموش

باسلام و خسته نباشید خدمت دوست گرامی...

همه ی وبلاگ هارا لینک کردم

امیدوارم لینک خودمو تو همشون ببینم...

موفق و پیروز و سربلند باشید... 

سلام خسته نباشید اقای حیدری!
وبلاگهای ارزشی دارید!مخصوصا وبلاگ سفرنامه عشق!!!
خوشحال میشم به سایتمون بیایید واگرخواستید تبادل لینک داشته باشیم!


سلام 

خدمت مدیر محترم وبلاگ 

اگخواتید قابل دانستید مقالات وبلاگ شهر رسول (ص) بخصوص درباره حجاب را درسایت ویزین خود نصب کنید .

با اجازه شمارا لینک کردیم خواستیدماراهم لینک کنید . 


 ایارعایت حجاب اختیاری است یا اجباری؟



http://nasr1212.blogfa.com/post/125


 بحث حجاب اسلامی وعفاف زن ایرانی


http://nasr1212.blogfa.com/post/123


نقدوبررسی ادعاهای جعفر عربگری(نویسنده وبلاگ ایـکــــــس) پیرامون بحث حجاب وظهور حضرت ولیعصر(عج)


http://nasr1212.blogfa.com/post/122


سلام همسنگر
من همه ی وبلاگ هارا لینک کردم
در پناه حق
یا علی
سلام
همه رو با افتخار لینک کردم.
یاعلی

پاسخ:
سلام ممنونم شما هم لینک شدید
سلام بزرگوار
من تمام وبلاگ ها رو لینک کردم
اما لینک نشدم
یا حق
پاسخ:
سلام شرمنده دیر شد لینک شدید
۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۵:۳۹ سپهر حجاب

سلام..

خوشحال میشم اگر امکانش باشه که منو لینک کنید و به بازدیدکننده هاتون معرفی کنید..

با تشکر..

یا حق...

۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۷:۰۱ سپهر حجاب

شما با افتخار لینک شدی..

سلام.
من طلایه داران ظهور رو لینک کردم.
۰۷ مهر ۹۲ ، ۰۱:۱۵ در انتظار یار
سلام همسنگریِ عزیز
خسته نباشید . خدا قوت

خیلی ممنون که سر زدید و حقیر رو قابل دونستید . خیلی لطف دارید . ان شا الله که عاقبت به خیر بشید .

مطالبتون رو دیدم . خیلی خوب بود . خدا ازتون قبول کنه ان شا الله . چون روایت داریم از امیرالمومنین علی ع که قبولی عمل از خود عمل نیازمند تلاش و دعا و زحمت بیشتری هستش . با مطلبی با عنوان " نتیجه اعتدال مایل به سازش ؛ فشار اقتصادی بر ایران را بیشتر کنید . . .!!!!! " منتظر شما هستم . تو این مطلب به بررسی مذاکره ایران و آمریکا ، سفر آقای روحانی به نیویورک و . . . پرداخته شده است . لذا از شما دعوت می شود که از ایم مطلب استفاده کنید . منتظر شما هستم . فعلا یا مهدی

http://torkaman.blogsky.com

سلام من همه وبلاگ ها رو لینک کردم منو هم به اسم foryouکینک کنین

سلام همه وبلاگها به جز پایگاه اینترنتی یا زهرا لینک کردم نمیدونم چرا اون وب لینک نشد..
۱۹ مهر ۹۲ ، ۱۵:۳۳ سپهر حجاب
سلام..
با عرض پوزش بخاطر تاخیر..
دوستان شرمندم بخدا خیلی گیرم..
دعا کنید مشکلاتم حل بشه..
با مطلبی به روزم(چادر حجاب برتر)
امیدوارم قدم رنجه کنید و تشریف بیارین..
منتظر حضور سبزتون هستم..
نظر یادتون نره..
یا حق..[گل]
سلام وب سایت بسیارخوب وارزشی  دارید ...موفق باشید خرسندمیشم از وبم دیدن بفرمایید.
"اللهم صل علی محمد وآل محمد"

۲۸ مهر ۹۲ ، ۱۶:۰۰ امین حسینی
سلام
همه وبلاگها رو لینک کردم لطفا وبلاگ من رو هم لینک کنید
aminshop.blogfa.com
سلام..
خدا قوت..
عید ولایت مبارک..
با مطلبی تحت عنوان(حجاب علت است یا معلول؟؟) به روزم..
منتظر نگاه زیباتون هستم..
نظر انگیزه ساز یادتون نره..
یا حق..
۰۸ آبان ۹۲ ، ۲۲:۱۶ جشنواره آخرین امید
بدینوسیله به اطلاع کلیه وبلاگ نویسان مهدی یاور می رساند که ثبت نام دوره چهارم حلقه وصال از تاریخ 92/7/1 آغاز و تا پایان آبان ماه ادامه دارد  و شما مهدی یاوران عزیز می توانید پس از عضویت در این حلقه کار خود را با محوریت موضوعات زیر آغاز کنید:
1. خانواده و تربیت مهدوی
2. اتصال بیداری اسلامی به مهدویت
3. موضوع آزاد مهدوی: امید و انتظار، راه های دوستی با امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف(
جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به سایت جشنواره آخرین امید به نشانی akharinomid.ir مراجعه فرمایید.
اللهم عجل لولیک الفرج

سلام..
خدا قوت..
با دو مطلب:
1_پله پله تا چادر
2_نمایشگاه حجاب کوثر در بروجرد به روزم..
منتظر نگاه پرمهرتون هستم..
تشریف اوردین نظر انگیزه ساز یادتون نره..
چشم انتظاری سخته..چشم انتظار نمونیم..
یاحق..
سلام..
خدا قوت..
با مطلبی به روزم..
منتظر نگاه سبزتون هستم..
نظر یادتون نره..
یاحق..
۱۲ آبان ۹۲ ، ۱۷:۳۱ عاشورائی...
سلام..
همه ی وبلاگ ها با افتخار تو وبلاگ هیئت عاشورائیان شهرستان مبارکه لینک شدند...
ممنون میشم اگه من رو هم لینک کنید
منتظر حضور عاشورائی تان هستم....
سلام..
خدا قوت..
ایام تسلیت باد..
به روزم..
منتظر نگاه اشک آلودتون هستم..
نظر یادتون نره..
یا حق..
۱۰ آذر ۹۲ ، ۰۸:۴۹ زینت زن=حفظ حجاب
سلام.

خوشحال میشم به ما هم سر بزنید.



۲۷ دی ۹۲ ، ۲۱:۰۷ امیرمحمد
همشون رو با افتخار لینک کردم لطفا لینکم کنین boys100.blogfa.com
۲۸ دی ۹۲ ، ۰۸:۱۲ ثنا ی دوست داشتنی
سلام ،من همه وبلاگ هارا لینک کردم ،لطفا شما هم وبلاگ من را لینک کنید                                                      sanakocholo.loxblog.ir
با سلام،من همه وبلاگ هاتون و لینک کردم حالا شما وبلاگم و ثنا دختر دوست داشتنی مامان لینک کنید                                                  sanakocholo.loxblog.ir
سلام من وبلاگاتونو لینک کردم. اگه میشه منو لینک کنید.مرسی
با سلام. من از وبلاگ های شما دیدن کردم . ممنون از وقتی که برای ساختن همچین وبلاگ های ارزشی گذاشتید.
من وبلاگ های شما را لینک کردم. خوشحال میشم شما هم وبلاگ من را لینک کنید.        http://samasystemsahand.lxb.ir/
سلام . من وبلاگ های شما رو لینک کردم.شما هم لینک کنید.
http://samasystemsahand.lxb.ir/
سلام
۰۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۰:۲۶ امیر محسن سلطان احمدی
سلام
۰۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۰:۲۹ ابراهیم محمود زاده
سلام
سلام
سلام ستایش صدر
۰۳ مهر ۹۳ ، ۲۲:۵۵ مذهبی http://ezdevaja.blogsky.com-http://etyad.blogsky.com-http://salmandha.blogsky.com
با سلام و عرض ادب و خرسندی از آشایی با شما بنده خوشحال می شوم که با شما تبادل لینک داشته باشم در صورت امکان خوشحال خواهم شد که به من اظلاع دهید
عالی فقط لینک ندارم ممنونم
سلام لطفا لینک های خود را در سایت زیر وارد نمایید و لینک مارا نیز با آدرس 
http://skk-iran.com  و عبارت { رنگ ساختمان } لینک نمایید
http://www.skk-iran.com/linkbox/
با سپاس

سلام دوست عزیز من لینکت کردم لطفا شما هم منو لینک کنید ممنون می شم خیلی وبلاگ خوب وزیبایی دارید با تشکر

http://iislamm.blogfa.com

اقا به قرآن مجید همرو لینک کردم به جز یا زهرا اخه نمیشه تو بلاگفا لینکش کرد تروخدا لینکم کنید ممنون

یا حضرت مهدی(عجل..)

send comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی