رسالت انقلابی

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

رسالت انقلابی

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

رسالت انقلابی
بسم الله الرحمن الرحیم
راه مقابله با جنگ نرم دشمن وابزارهای همچون ماهواره و رسانه های تبلیغاتی دشمن فقط و فقط تحلیل و روشنگری هدف های شوم این ابزار هاست .
ما باید از این ابزار های ارتباطی به نحو احسن استفاده کنیم برای ترویج دین مبین اسلام در سرتاسر جهان که وبلاگ یکی از این ابزار می باشد که میتوان به راحتی حرف اسلام را نشر داد .
هرکس در هرجایگاهی که هست رسالتی دارد که باید به آن رسالت عمل کند .
امام خامنه ای :
ای سید و مولای ما پیش خدای متعال گواهی بده که ما در راه اسلام تا آخرین نفس ایستاده ایم...

پیام های کوتاه
Weekly Saying
" And those who annoy the believing men and the believing women undeservedly, they indeed bear the guilt of slander and manifest sin."
(The Holy Quran, 33:58)

Cartoons new

terrorISM and zionISM

No war on Syria

Boycott Israel Campaign

Boycott Israel Campaign

authors
recent comments

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
این وصیت نامه‌هایی که این عزیزان شهدا می‌نویسند مطالعه کنید همانند اینست که 50 سال عبادت کرده اید
وصیت‌نامه شهید علی‌اکبر آسوده فرزند رحمه‌الله آسوده شهرستان کاشمر روستای جعفر آباد
با سلام و درود فراوان به محضر مبارک حضرت حجت (عج) و نایب بر حقش حضرت امام خمینی وصیت کوچکی دارم که آغاز می‌کنم که ای عزیزان مبادا لحظه ای یاد خداوند را فراموش کنید مبادا پشت امام را خالی کنید و دیگر اینکه افتخار می‌کنم که پدر ومادری همچون شما داشته‌ام خوف این را دارم که نکند شما از دست من رنجور بوده باشیدمن جوان بودم و ممکن بود که بعضی از اوقات بی‌احترامی کنم این و بعد هم معذرت خواهی نکنم در هر حال امیدوارم که ببزرگی و خودتان مرا ببخشید و از خداوند برای من طلب مغفرت نمایید
مادر عزیزم یادت می‌آید که وقتی خبر شهادت دوستانم برایت می اوردم می‌گفتی که شهادت لیاقت می‌خواهد و مادر شهید بودن هم همین طور حال اگر این جهاد من مورد قبول خداویند قرار گیرد و به افتخار شهادت که آرزویمبود نائل شوم (ان‌شاءالله )شهید علی اکبر آسوده
باید بدانید که مسئولیت بزرگی بر عهده شما و آقای عزیزم می‌باشد مبادا مثلاً بگویید چون ما شهید داده‌ایم خوب باید توقع داشته باشیم که جمهوری اسلامی برای ما امکانات رفاهی قرار دهد که این خود زیر گذاشتن خون تمامی شهدای انقلاب می‌باشد و عملی است شیطانی چرا که شما برای خداوند شهید داده اید و باید هم انتظار اجر از خدا داشته باشید دیگر اینکه حتی المقدور در نماز جمعه شرکت کنید و بهشت زهرا را فراموش نکنید برایم جمعه حتی المقدور خیرات بدهید نکاتی را هم به برادران وخواهران خونی و دینی ام متذکر میشوم یا ابها الانسان انک کاد الی ربک کدها فملا قیه ( اشتقاق ) ای انسان البته با هر رنج و مشقتی در راه اطاعت و عبادت بکوشی عاقبت به حضور پروردگارت می روی و نائیل به ملاقات اومیشوی برادران وخواهران عزیزم خوبه به متن این ایه توجه کنید که خداوند
به ما می‌آموزد که یک انسان تو در این دنیا که دار فانی می‌باشد و حضرت علی آن را مزرعه‌ای می‌داند که در آن هر چه به کاری در آخرت درو می‌کنی و ما نمی‌توانیم انتظار داشته باشیم که در این مزرعه جو بکاریم و بخواهیم که خداوند در آن به ما گندم عطا فرماید پس حالا که ما بذر انقلاب اسلامی را پاشیده ایم پباید بدانیم که به شیجه نخواهد رسید مگر با ایثار و جهاد و هر کس باید با وسع خودش برای انقلاب الهی تلاش کند و بداند که خداوند در آخرت پاداش و اعمال نیک و خالص بندگانش را بدون جواب خواهد گذاشت و برای این که خودتان را از شر بلیات وشیطان در امان بدانید همیشه خداوند را بر اعمالتان ناظر بدانید ( ان ا... بصیر بالع)
برای خود برنامه‌ریزی کنید بهشت‌زهرا بیمارستان‌ها از جمعه دعای کمیل و ... را فراموش نکنید
ان‌شاءالله
فرزندان صالح تربیت کنید و آنان را مودب به آداب الهی نمایید و تاریخ انقلابمان را برایشان بازگو نمایید تا بدانند که این انقلاب با چه ایثار هایی به ثمر رسیده است احکام رساله را از دوران کودکی به آنان تعلیم دهید و عاشق امام حسین پرورششان دهید در آخر گفته‌های چند دولتمردان و مسئولین عزیز جمهوری اسلامی دارم :
ای برادران ایثارگر من به عنوان یک برادر کوچک و خیلی هم کوچک به عنوان یک خدمتگزار جمهوری اسلامی ان‌شاءالله از شما می‌خواهم همان‌طور که در پیاده کردن احکام عالیه اسلام کوشیده اید باز هم با قدرت بیشتر به پیش رفته و هدفی جز الله نداشته باشید و جز خوف خدا در دل هیچ خوفی نداشته باشید و دست از یاری امام بر ندارید که فقط خدای رحمان است که از اجر و منزلت امام را می‌داند و اینکه هرچه داریم از نفس‌های پربرکت امام بزرگوار مان می باشد پس این شعار را همه جا سر برید که خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار امام امت عاجزانه تقاضا دارم
که برای آمرش ما و اخلاصمان دعا کند تا اینکه خداوند از سر تقصیر ما خاطیان بگذرد ان‌شاءالله رهسپاریم با خمینی تا شهادت برایم دعا کنید سرباز دل‌باخته حسین‌بن‌علی (ع) علی‌اکبر آسوده و در ضمن اگر جنازه داشتم آن را در روستای جعفر آباد به خاک بسپارید در خاتمه از همه کسانی که درباره آن‌ها بدی کردم طلب بخشش دارم در ضمن من شب پیش گشتی زرهی ما در خواب با خدای خود راز و نیاز کردم و خواب خدا را دیده بودم همیشه آن را برای شما بازگو کنم
والسلام

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۰۸
goalzahra

نظرات  (۱)

۱۱ فروردين ۹۶ ، ۲۰:۱۳ رزمنده شورافکن
سلام و ممنون از حضورتون در شورافکن

ان شاء الله شما هم موید و منصور باشید.

send comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی