رسالت انقلابی

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

رسالت انقلابی

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

رسالت انقلابی
بسم الله الرحمن الرحیم
راه مقابله با جنگ نرم دشمن وابزارهای همچون ماهواره و رسانه های تبلیغاتی دشمن فقط و فقط تحلیل و روشنگری هدف های شوم این ابزار هاست .
ما باید از این ابزار های ارتباطی به نحو احسن استفاده کنیم برای ترویج دین مبین اسلام در سرتاسر جهان که وبلاگ یکی از این ابزار می باشد که میتوان به راحتی حرف اسلام را نشر داد .
هرکس در هرجایگاهی که هست رسالتی دارد که باید به آن رسالت عمل کند .
امام خامنه ای :
ای سید و مولای ما پیش خدای متعال گواهی بده که ما در راه اسلام تا آخرین نفس ایستاده ایم...

پیام های کوتاه
Weekly Saying
" And those who annoy the believing men and the believing women undeservedly, they indeed bear the guilt of slander and manifest sin."
(The Holy Quran, 33:58)

Cartoons new

terrorISM and zionISM

No war on Syria

Boycott Israel Campaign

Boycott Israel Campaign

authors
recent comments
۰۶ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۷:۵۴

آخرین حرف !

یا الله یا رحمن یا رحیم من از تو فقط تورو میخوام ! چون مهربان من تورو داشته باشم هردو عالم را دارم .

 

سلام و عرض خیر مقدم خدمت بازدید کنندگان گرامی

حرف برای گفتن زیاد دارم ! حرفکه چه عرض کنم بهتره بگم درد و دل ! اما حیف مجال نوشتن نیست .

من از وقتی وبلاگ نویسی را شروع کردم 5 سال میگذرد تو این 5سال چیزهای زیادی از اینترنت یاد گرفتم و سعی کردم در فضای مجازی مفید واقع شوم . تو این اوضاع جهان و بخصوص کشور عزیزمون ایران که حضرت آقا مکررا بر مسئله تهاجم خاموش و جنگ نرم تاکید دارند سعی کردم بنده هم تا حد توان درفضای مجازی سرباز کوچکی باشم برای آقا ...

وقتی تهاجم دشمن را میبینم و میبینم که مردم همراه این تهاجم رهسپار شدن و هم رنگ شدن حرص میخورم و غصه ! میبینم که آقا بر ضرورت جلوگیری از تهاجم فرهنگی تاکید دارند و اما مسئولین چه عرض کنم؟ کاری که انجام نمیدن برای جلو گیری بلکه کمک هم میکنند !!! تنها جائی که احساس آرامش بهم دست داده فقط کربلای ایران قطعه ای از بهشت شلمچه بوده ...

تو این چند سال که در فضای مجازی هستم در موضوعات متنوع که آقا فرمودند باید کار بشه فعالیت کردم . با وجود مشکلاتی که داشتم . تو جشنواره های متنوع هم شرکت کردم تو بعضی هاش برگزیده هم شدم اما فعالیتم برای بردن جایزه نبوده امیدوارم که نیت کارم فقط رضای خدا باشد انشاءالله .

درجشنواره های :

سومین جشنواره ملی دانشجویی حماسه تا حماسه

جشنواره ملی یاران محمد رسوالله (ص)

دومین مسابقه سراسری بسیج رسانه ملی با موضوع انتخابات تجلی حماسه سیاسی

نهمین دوره جشنواره فرهنگی هنری ره آورد سرزمین نور 

سفیر نور در بخش وبلاگ در جشنواره باروت خیس

جشنواره کشوری جهاد مجازی

افسران جنگ نرم بسیج دانشجویی در بخش سایت و وبلاگ در دو دوره

تقدیر به عنوان بسیجی موفق در عرصه فضای مجازی توسط سردار آزادی فرمانده سپاه انصار الحسین(س)

مسابقات وبلاگ نویسان جوان همدان

نخستین مسابقه وبلاگ نویسی دانشجویی همدان

مسابقه وبلاگنویسی فاطمیه

مسابقه کشوری کوثر رسالت

مسابقه کشوری آخرین امید

مسابقه کشوری عاشورا و مهدویت

مسابقه محمد رسول الله (ص)

ابلاغ غدیر

مقاومت و بیداری اسلامی

اولین جشنواره افسران جنگ نرم

منتخب در بخش استانی چهره بلاگ

و چند جشنواره دیگر که خاطرم نیست بنویسم برگزیده شدم . در سایت عمارنامه و خورشیدآل یاسین بری مدتی نویسنده بودم . اما از وقتی هارد سیستم سوخت و اطلاعاتم رفت بر باد فنا کمی کسل شدم از فعالیت و رایانه شخصی ام را فروختم و فعالیتم به شدت کم شد .تو شبکه های اجتماعی نزدیک 40 هزار نفر رو پیروی میکردم با گروهای که ایجاد کردم و آیدی های که داشتممثل کلوب ایرانیان و افسران و فیسنما و.... اما همه چی تموم شد دیگه امیدوارم یه روزی باز شروع به فعالیت کنم . اما امسال کنکور ارشد دارم و ترم آخر هستم دعا کنید بتونم موفق باشم.

کاش من هم مثل شهید علی خلیلی قدرت و توان و شهامت داشتم برای امر به معروف و نهی از منکر ! خوش به حالت علی جان در بحث جنگ نرم پیروز شدی و اما امثال من !

شهید امر به معروف

دلنوشت :

مهدی جان ! امیدوارم قدمی که در فضای مجازی برداشتم برای ترویج اسلام ناب محمدی فقط و فقط برای رضای خدا باشد .

آقا جان ! جامعه بیداد میکند از ظلم و جنایت بیا !

مهدی جان ، مولای من دست من و امثال من و تمام جوانان را بگیر چون به دستگیری تو نیاز داریم . هرچند اشتباهاتی از ما سرزده اما بدان عاشقیم ! عاشق همچون تو ...

آقا کمک کن سرباز خوبی برات باشم همین .


من رفتم برای مدت طولانی اگر کسی از دست بنده دلخوری دارد حلال کند . اگر امر ضروری داشتید با شماره 09189154766 تماس بگیرید .

مهربانم! پاکم کن ، مهدی (عج) را ببینم بعد خاکم کن .

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۶
goalzahra

نظرات  (۱)

۰۹ شهریور ۹۳ ، ۱۱:۱۱ انجمن گفتگوی بانوان مسلمان
 

سلام

ما خانومهای شیعه مسلمون،تو این انجمن جمع شدیم که یه محیط دوستانه ،سالم و مذهبی داشته باشیم.

مقدم همه دوستان جدید را هم گرامی میداریم.

درضمن عضویت آقایون در این انجمن ممنوع میباشد.

منتظرتون هستیم.



send comment

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی